Sunday 28 November 2010

Perhimpunan Agung Umno 2010

Assalamualaikum wbt.

Bermula dari 14 hingga 24.Oktober yang lalu aku telah pulang ke Msia utk menghadiri Perhimpunan Agung Umno 2010 di PWTC K.L

14.10 Khamis
11 pagi flight dari Incheon smpai KL dalam pukul 5 ptg.Terus ke LCCT ambik connecting flight ke Aloq Staq.Ok gak la flight Airasia nie.first time naik.x la seteruk apa yang org kata.smpai aloq staq dlm 9 malam.Org tua aku tunggu kat airport.pastu kami terus pi dinner kat Anak Bukit.Mula2 pakai punyanya ensem abis,dengan kemeja dgn vest luaq.smpai A/S terus bukak semua smpai pakai pagoda jaa..hahahah..panas la bro...mana tahan.

15.10 Jumaat.
Pagi kami ke Tok Jalai.Pasar tani.aku drive 'kreta baru' abah aku.Proton Saga Baru.Ok.Not Bad.Automatic.beli apa yg patut kami terus ke Bkt Raya.Alhamdulillah tokwan tok aku sihat.Kami bakaq ikan n pastu ke masjid.Smyang jumaat.Balik ziarah toklang aku,Kak Sheila dpat anak sulung dia.x lama di sana.petang dlm kul 5 camtu terus balik TT gajah.Petang aku ziarah anak bkt.Ziarah Kubuq Wan aku.Moga dia ditempatkan dikalangan org soleh.

16.10 Sabtu.
Keluar makan gulai ikan termenung,shopping utk baju melayu,petang bawak bdak2 pi Tasik Darulaman.Jmpa Hakim.

17.10 Ahad.
10 pagi flight aku ke Subang.Naik Firefly.Flight dia kecik(ATR) tapi ok selesa dr Airsia.Cuma mungkin bising skit.Smpai KL.Pcik aku ambik.Round CHow Kit pastu terus ke Hotel.Pgram First aku aku ialah taklimat dengan Dato'rauf,S/U Kerja UMNO.aku ddk sebilik dgn Budak Wales.Token.Mmg best la layan kepala dia.hahah(aku tukaq bilik,first ddk ngan bdak US tapi blah camtu jaa sbb dia skema skit.

18.10 Isnin.
Forum Antarabangsa.Dapat seat paling depan ooo..bangga abis.Tapi kena berlakon cukup2 laa..sbb kamera asyik2 dok tala kat aku.

Malam,Interview dgan Astro Awani.Hahhaha..puji anwar.kontroversi abis..

19.10 Selasa.
Hari ke 2 Forum.Hari nie video aku klua youtube.Gelabah abis.Nasib baik Token ngan Akmal ada.Menteteramkan aku.Kalau x..mahunya aku blah terus ke Korea.hahah

20.10 Selasa.

No comments:

Post a Comment