Friday 10 December 2010

Seketika di Yolamsil..

Jam menunjukkan jam 12.10 tengah malam,jumaat 10.12.2010.

tengah malam di yolamsil(reading room)...hahaha,bukan petanda kerajinan aku,tapi sebenarnya aku baru bangun dan baru smpai ke yolamsil nie.

Yolamsil merupakan tempat aku selalu mencari ilham utk menelaah pelajaran.Cuma sem ini saja aku sangat kurang menziarahi tempat nie.Sbb dah x dak subjek2 yg berat.Boleh dikatakan pada sem2 lepas masa aku banyak dihabiskan di sini.Siang di 'office' malam dan hujung minggu di 'site'.Begitulah istilah yang aku beri pada tempat ini.

Erm...seminggu saja lagi aku bakal menamatkan secara x rasmi status aku sebagai pelajar undergraduate.Kebelakangan ini aku selalu serius memikirkan hala tuju masa depan aku.Kadang kadang rasa seriau gak nak melangkah masuk ke alam baru ini.Doa aku,semoga dipermudahkan perjalanan hidup aku kedepan ini.

Aku membuat keputusan,sebelum melangkah masuk ke alam baru,aku nak serahkan diriku kepada ALLAH di hadapan Baitullah.Semoga dengan munajat ini ALLAH akan membuka jalan seluas luasnya kepadaku.

INSYALLAH.

Jadual exam final sefinal aku..

Isnin 13.12-Bahasa Indonesia(heheh..bisa diatur mas)
Selasa 14.12-Sappyo (ngaji bahasa korea)
Rabu 15.12-Neurology (ngaji pasai wayar wayar dalam kepala otak)
Khamis 16.12-Fluid Dynamics (Nie yang kena pulun segak2)..


MERDEKA....tapi bukan utk segalanya..hahahha

DOakan aku.

No comments:

Post a Comment