Monday 13 December 2010

Perasaan bercampur aduk





Entah mengapa.malam nie perasaan aku agak bercampur aduk.Mengenangkan lagi 3 hari saja untuk menamatkan pengajian aku.Aku berdoa semoga segalanya berjalan dengan lancar.

Mendengar ramai member2 aku dah dah abis exam.'alangkah bertuahnya mereka' kataku.Tapi aku sedar,abis exam bukan bermakna abis segalanya.Keputusan aku untuk meneruskan khidmat sebagai Pengerusi KUK telah menyebabkan tergalas banyak tanggungjawab di bahuku.Ingin rasanya aku bersara dari semua ini dan menjadi orang biasa sahaja.Yang bisa menikmati hidup tanpa tanggungjawab.

HIDUP TANPA TANGGUNGJAWAB??..

Aku sedar bahawa hidup ini adalah perjuangan.dan perjuangan x akan selesai selagi mana mata ini belum tertutup rapat buat selamanya.Kadang-kadang 'bisikan' itu datang.."hentikan semua wahai pijun,nikmatinya kehidupan seperti org lain"
kadang2 biasa tapi ada kalanya bisikan itu kencang sekali.Aku memohon dari ALLAH supaya menyelamatkan aku dari terjerumus ke kesesatan.

Aku menyedari,apa yang aku perlukan sekarang ini adalah..PENEMAN.yang sudi yang sentiasa bersamaku dikala aku senang atau susah.kerana 'kesunyian' selalu membuatkan manusia sentiasa hilang punca..

(mood kesunyian dikala kedinginan)..

1 comment:

  1. salam..semoga berjaya dalam bidang yang diceburi..^_^

    ReplyDelete